مصرف کنندگان غیرآگاه و برچسب های هولوگرام
بسته بندی شما ارتباط ملموس تر مصرف کننده با یک برند در مرحله مهم خرید است. و آن بسته بندی باید برند شما را جذاب و مطلوب سازد، و همچنین باید بازتابی از محصول داخل آن باشد. در مورد این روش فکر کنید، برندهایی که محصولات غذایی کم چربی می فروشند نباید آن را در بسته بندی باریک بگذارند بدون هیچ دلیلی! یک فرآیند روانی پیچیده ای وجود دارد قبل از اینکه مشتری تصمیم به خرید بگیرد، بسته بندی شما میتواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.
بسته بندی شما باید چشم مصرف کننده را به خود جلب کند و به سرعت ارتباطی با برند و محصول شما برقرار کند. چاپ برچسب هولوگرام راهی عالی برای انجام این دو می باشد، همچنین به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.
بسته بندی شما باید احساسی را در مشتری ایجاد کند، خواه تمایل، کنجکاوی یا تعجب باشد، که تعهدات احساسی بتوانند همه این تفاوتها را ایجاد کنند.